This is my rainy day visitor. They were stuck outside in the rain and couldn't find shelter, running around desperately looking for a spot of open air where it might not be raining. So I went out with an umbrella, picked them up, and took them to my garage, where we're just gonna hang out for a little bit.

Gena Trius boosted

Every time a cis boy looks at me they visibly age 20 years and experience all of their nightmares over at once.

Had a dream that was like a cross between Batman Beyond like, Batman Inc or something. Tons of vigilantes in Batman style super suits, basically. But it was specifically not actual Batman or DC related.

Lewd lewd lewd Show more

Gena Trius boosted

Otherkin discourse (friendly transhumanist takes) Show more

Gena Trius boosted

i've decided to become an NPC. from 7am to 6pm every day i will walk around brisbane saying "living in the city ain't easy" and "how do you do". i will carry 3 $1 coins, a scrap of paper with my laptop password on it, and a small trinket worth $500

Gena Trius boosted

@peemobil @lynnesbian I want to live in a world where you can actually go down to the town square and find work

Gena Trius boosted
Gena Trius boosted

cyberpunk plural superhero concept // Show more

Gena Trius boosted

am a kitten on the internet 🐱 🖥️

Gena Trius boosted

god i fucking love the fact you are all alive at the same time as me. thank god i can share my life with u guys. god

Since I got the Vespa, I've been thinking about Haruko from FLCL a lot. I always really liked her. And I realized just now that if I apply her naming scheme to mine, I get something like Gena Genagene. Maybe Genafer Jenagene. I kinda like that.

Thanks to some of the most wonderful people in my life, my scooter's legal costs are now taken care of! It'll be a week before the funds actually make it to my account, but pretty soon I'll have wheels!

Vespa, Donations, Non-Emergency, Could still use help tho! Show more

With any luck, I might end the day with $0 in my bank account and a used Vespa in my garage. As it should be.

Gena Trius boosted

Soooooo @Neothetaa@twitter.com made some AMAZING art of Sariya and I gotta share... This is such a perfect reflection of them!!!

(character is they/them like me!)

Gena Trius boosted

hypnokink, reprograming Show more

Gena Trius boosted

vore, fox magic // Show more

Gena Trius boosted
Show more
LGBT.io

We are a Mastodon instance for LGBT+ and alies!